Pada 6hb Oktober 2009, Sekolah dibawah Program Pendidikan Khas (PPKI) telah menghantar beberapa orang murid untuk menyertai Pertandingan Tempin Boling Terbuka Peringkat Daerah Hulu Selangor.

Alhamdullilah, tiga (3) orang murid dari sekolah kita telah berjaya merangkul tempat Johan, Naib Johan dan tempat keenam (6), walaupun bersaing dengan pelajar-pelajar sekolah menengah di daearah Hulu Selangor.

adik firdaus,adik Nurain bersama cikgu Salwa
Seterusnya, 2 orang pelajar kita telah terpilih untuk mewakili Daerah Hulu Selangor ke Pertandingan Boling peringkat Negeri Selangor pada 12hb Oktober 2009 yang telah diadakan di Plaza Alam Sentral, Shah Alam. Pelajar kita, Nur Wahida Amran telah berjaya merangkul Naib Johan Individu, Naib Johan Beregu dan tempat ke-3 dalam berkumpulan; dalam acara boling bagi kategori Bermasalah Pendengaran Perempuan. Manakala adik Firdaus Ibrahim telah berjaya merangkul tempat ke-3 dalam acara beregu dan berkumpulan.

Photobucket
Pada hari ini, adik Nur Wahida Amran telah terpilih mewakili negeri Selangor ke peringkat Kebangsaan yang sedang berlansung di Kuala Lumpur pada 19hb-21hb Oktober 2009. Kita doakan supaya adik Nur Wahida Amran akan mencapai kejayaan dan terus mengharumkan nama Selangor, Hulu Selangor dan seterusnya sekolah kita ini.

Adik Syafiq berbangga dengan piala yang dimenangi
Selain itu, pada 15hb Oktober 2009, adik Muhammad Syafiq Imran telah terpilih mewakili Daerah Hulu Selangor untuk menyertai acara futsal di Teluk Gadong, Klang, Peringkat Negeri Selangor 2009. Adik Muhammad Syafiq Imran telah bermain diposisi pertahanan bersama pasukan Daerah Hulu Selangor telah muncul sebagai Johan Pertandingan Futsal Kategori Junior Bermasalah Pembelajaran Peringkat Negeri Selangor 2009.