PN FAUZIAH BT AMRAN
GPK PENDIDIKAN KHAS
(CIKGU YAH)


PN AZILAH BT HARON
(CIKGU ILAH)


PN CIK SUSILAWATI BT MUHAMMAD
(CIKGU SU)


PN ROSNIZAWAT BT RAHMAT
(CIKGU ROS)


PN RAZIYAH BT ALI
PENYELARAS PPKI
(GIKGU GEE)


PN WAN NURULHAFIZA BT WAN MAHMUD
(CIKGU NURUL)


PN NORWATI BT HASIM @ YAHYA
(CIKGU ATUTI)


PN UMI KALTHUM BT KALMI
(CIKGU UMI)


PN AZLINA BT MUHAMAD AZHAR
(CIKGU INA)


EN MAZRIZAL SUHAIRY B MOHD AKHIR
(CIKGU RIZAL)

Salam ceria buat warga guru Program Pendidikan Khas Integrasi SK Taman Bunga Raya 1.
Di kesempatan ini ingin dikalungkan jutaan terima kasih kerana sepanjang tahun ini banyak kejayaan yang telah kita kecapi bersama.

Berjayanya Majlis Perasmian Pusat Sumber Mini PPKI dan Tapak Refleksologi Taman Herba telah meninggalkan kesan yang begitu mendalam kepada semua terutama warga guru PPKI.
Justeru itu, sebagai menghargai penat lelah selama beberapa bulan , kami rakamkan wajah - wajah ceria ini di sekitar Tapak Refleksologi Taman Herba PPKI.

Di samping itu juga kita sering mengamalkan sikap bekerjasama dan bersatu hati. Berat sama dipikul, ringan sama dijinjing. Semoga amalan murni kita ini akan berterusan dan berkekalan.
Kita tepis semua tanggapan buruk yang diterima. Kita sepakat mengharungi cabaran yang tiba. Kita redho atas apa yang berlaku. Kita juga sepatutnya buang jauh-jauh andai ada sifat iri hati terhadap teman-teman.
Semua orang ada kekuatan dan kelemahan masing-masing. Kita jadikan kekuatan teman-teman sebagai pembakar semangat untuk terus bersaing. Jangan jadikan kelemahan teman-teman sebagai sumber ketidakpuasan hati. Sesungguhnya yang baik itu datangnya daripada Allah SWT dan yang buruk itu adalah sifat semulajadi manusia sendiri.

Semoga 2010 yang bakal pergi, pergi bersama kelemahan diri. 2011 yang bakal menjelma, membawa sinar baru dalam hidup kita.

Ingatlah...amanah yang diberikan kepada kita, besar nilainya di sana.
Ya Allah...Berkatilah rezeki kami. Semoga kami dapat menggunakannya ke jalan yang diredhoi.
Amin.